Επιστολή Φ. Αλεξόπουλου προς Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής για τις Αλλαγές στην διαδικασία εγγραφής μαθητών στα ΕΠΑΛ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς κ. Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής Βαθμός : Εξαιρ. Επείγον Κ. Ιωάννη Σταθόπουλο Κ. Δήμαρχε , Αγαπητέ Γιάννη Θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι υπάρχουν σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στην διαδικασία εγγραφής για το νέο σχολικό έτος 2017-2018 , στους μαθητές που φοιτούν η θα ήθελαν να φοιτήσουν στα ΕΠΑΛ . Σύμφωνα λοιπόν με την υπ αρ. εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ 89047/ΓΔ4/26-05-2017 που διαβιβάστηκε προς τις διευθύνσεις Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚ/ΣΗΣ μέσω των ΔΔΕ και στα γραφεία των σχολικών συμβούλων Δ.Ε, έχουν υποχρέωση οι Νυν και οι υποψήφιοι μαθητές σε κατάθεση ηλεκτρ...