Σπύρος Παπασπύρος : Δημοτικός Θερινός Κινηματογράφος «ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ»: «ΤHE END»
Δημοτικός Θερινός Κινηματογράφος «ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ»: «ΤHE END» Είναι πρόσφατο το γεγονός της καταργήσεως της Δημοτικής Ομάδος Θεάτρου, μιας πολιτιστικής δομής με 37 χρόνια προσφορά στην πόλη μας και όχι μόνο. Μια προσωπική απόφαση του Δημάρχου κ. Γιάννη Μυλωνάκη, που ελήφθη και ανεκοινώθη με αυταρχικό και αιφνιδιαστικό τρόπο για όλους, για την οποία υπήρξαν αντιδράσεις από όλη την αντιπολίτευση (πλην μιας παρατάξεως) αλλά και με διαφωνίες, σε ιδιωτικό επίπεδο, από αρκετούς Αντιδημάρχους. Η ασέβεια-κοροϊδία με την οποία αντιμετωπίσθηκαν οι άνθρωποι που παράγουν πολιτισμό στην πόλη συνεχίσθηκε, όταν η υπόσχεση-«ξεροκόμματο» που τους πέταξε ο Δήμαρχος, για να τους ξεφορτωθεί, ότι θα τους επιτρέψει τουλάχιστον να δώσουν κάποιες λίγες παραστάσεις, μέχρι στιγμής αποδεικνύεται έπεα πτερόεντα (λόγια του αέρα). Απ΄ό,τι φαίνεται ούτε αυτό θα γίνει. Υπάρχουν όμως και επιβεβαιωμένες πληροφορίες ότι σταματά και ο Δημοτικός Θερινός Κινηματογράφος «ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ», που ξεκίνησε την λειτουργία του...