ΦΩΤΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ: Εύχομαι μόνο από την Δευτέρα, η Αγία Παρασκευή να μην συμπεριελήφθη στις «κόκκινες περιοχές» ,
Και πάνω που η Πόλη δειλά –δειλά είχε αποκτήσει μια ΘΕΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ κατεύθυνση προς την κανονικότητα , ένα Δελτίο Τύπου για πρόσκληση του ΕΟΔΥ εκ μέρους του Δημάρχου για τεστ covid 19 στην κεντρική πλατεία ,με προβλημάτισε ως την χρονική περίοδο που ο Δήμαρχος διάλεξε να τους καλέσει . Θεωρώ ως ακατάλληλο χρόνο αλλά και ως ακατάλληλο τρόπο , την όλη διαδικασία των τεστ COVID 19 ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ. Φοβάμαι ότι ενδέχεται η πόλη μας, να βαφτιστεί «κόκκινη ζώνη» και να μπει σε περιπέτειες . Πιστεύω ότι τέτοιες «υγειονομικές εκδηλώσεις» σήμερα , θα έπρεπε να διαχειρίζονται με τέτοιο τρόπο από τον πολιτικό ενεργούντα, όπου θα υπήρχε η ανάλυση όλων των πιθανών παραμέτρων , αποτελεσμάτων και σεναρίων, όπου πάνω από όλα θα έπρεπε να διασφαλίζει ότι θα πραγματοποιούνται σε χώρους που θα διασφαλίζουν την προστασία των κατοίκων, την ακεραιότητα των προσωπικών δεδομένων και την προστασία όλων των παραγωγικών και οικονομικών μονάδων του ιστού της Πόλης . ...