ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ: Ξεκίνησαν οι Πρώτοι Ψεκασμοί για τα κουνούπια .


ΔΗΜΟΣ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ: Ξεκίνησαν  οι Πρώτοι Ψεκασμοί  για τα  κουνούπια . 
Όπως ανακοίνωσε η Διεύθυνση Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών, ξεκίνησε τη Δευτέρα 27 Μαρτίου ο 1ος κύκλος εφαρμογής του προγράμματος καταπολέμησης κουνουπιών για το έτος 2017. Ειδικότερα θα πραγματοποιηθούν επαναληπτικοί υπολειμματικοί ψεκασμοί με σκοπό την προνυμφοκτονία και στους 12 Δήμους του Βόρειου Τομέα Αθηνών.
Στην Αγία Παρασκευή οι ψεκασμοί με θα γίνουν την Πέμπτη 30/3 στα ανοιχτά ρέματα Αιτωλίας έως Θράκης και Πύλου έως Αχιλλέως καθώς και στο χώρο του ∆ηµοτικού Κολυμβητήριου (οικ. Τετράγωνο 111).
Για κάθε πληροφορία, ο αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας με τη Δ/νση Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής του Βόρειου Τομέα είναι 213 2100611.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φώτης Αλεξόπουλος : «Rotation ή Προσωπική Παρέμβαση; Οι αλλαγές του Δημάρχου Αγίας Παρασκευής στις Οικονομικές Υπηρεσίες»

Μέγας Πανηγυρικός ῾Εσπερινός Αγίων Ανάργυρων ΠΕΥΚΑΚΙΑ

Φώτης Αλεξόπουλος : Επιστολή για δανειολήπτες & οφειλέτες του Δήμου Αγίας Παρασκευής