H ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟΝ "ΚΡΟΥΕΖΑ"
H ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟΝ "ΚΡΟΥΕΖΑ" ( Από την ταινία Υπάρχει και Φιλότιμο)με τον αείμνηστο Λάμπρο Κωνσταντάρα.
***Άρθρο του Φώτη Αλεξόπουλου
Σε λίγες ημέρες ξεκινά και επίσημα η κατάθεση του ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ & ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗΣ της Ελληνικής Οικονομίας .
Πρόκειται ίσως για το πιο μεγαλεπήβολο οικονομικό σχέδιο της μεταπολιτευτικής Ελλάδας ύψους 74 δις ευρώ .
Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη θα πρέπει άμεσα να καταθέσει συγκεκριμένο σχέδιο δράσης , αρχίζοντας από την 1/1/2021 ώστε να εκταμιεύονται σταδιακά τα κονδύλια των 74 δις Ευρώ, για την επανεκκίνηση της οικονομίας, μέσω του Δανειακού "Μνημονίου 4 «covid 19» που υπόγραψε εκ μέρους των κρατών μελών η Ευρωπαϊκή ένωση με τους εκπροσώπους των διεθνών αγορών .
Πρόκειται για ένα δάνειο «Μνημόνιο», αξίας 540 δις Ευρώ, που θα μοιραστεί στις χώρες Κράτη Μέλη της Ε.Ε προκειμένου να τα «ρίξουν» με την σειρά τους στα «γρανάζια» της πραγματικής οικονομίας, με απώτερο σκοπό, την ανόρθωση των επιχειρήσεων , την μείωση της ανεργίας , την εξέλιξη και το μέλλον της Καινοτομίας, της έρευνας , αλλά και κάθε άλλης οικονομικής οντότητας η μονάδας , που θα συμβάλει στην επαναλειτουργία των παραγωγικών συντελεστών της Ελληνικής οικονομίας .
Είναι προφανές, ειδικά μετά την «αναστολή» και το «κράτημα» της Ελληνικής οικονομίας (λόγω πανδημίας «covid 19») ότι το συγκεκριμένο σχέδιο της Κυβέρνησης, θα πρέπει να αναλύει με κάθε σοβαρότητα , χωρίς εμπλοκή από Κομματικά η πελατειακά κριτήρια , τις πραγματικές εικόνες της ζημίας που υπέστησαν οι οικονομικές μονάδες που αποτελούν την «βάση», την «ραχοκοκαλιά», της Ελληνικής οικονομίας .
Η σωστή και ορθολογική αποζημίωση των συγκεκριμένων μονάδων από την ηγεσία του Υπουργείου οικονομικών θα πρέπει να διακατέχεται από θέση αντικειμενικότητας , ισότητας , διαφάνειας , των κονδυλίων με σκοπό να μοιραστεί «φρέσκο χρήμα « στην πραγματική οικονομία που τόσο ανάγκη έχει .
Οφείλει η Κυβέρνηση να αναλύσει όλα εκείνα τα οικονομικά στατιστικά στοιχεία που διαθέτουν οι αρμόδιοι θεσμικοί φορείς της Γενικής Κυβέρνησης , προκειμένου να μην ξαναζήσουμε τις «γνωστές εικόνες» του παρελθόντος, όπου ο διαμοιρασμός των χρημάτων από Ευρωπαϊκά προγράμματα γινόταν μέσω του Γνωστού , «κλειστού κύκλου γνωριμιών»..
Τελειώνοντας θα ήθελα να επισημάνω, ότι η σύνταξη του Εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας ,μπορεί και πρέπει ,να αποτελέσει σημείο, σοβαρού πολιτικού διαλόγου , για τον διαχωρισμό της «Υγιής επιχειρηματικότητας « και «Υγιής πολιτικής ¨καθώς και του τελικού απεγκλωβισμού από την « Χρονία ομηρία» του πολιτικού συστήματος από τα επιχειρηματικά «Λόμπι» …
***Προπτυχιακός Φοιτητής στο ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ στο τμήμα Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης .

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου