Φώτης Αλεξόπουλος : θερμά Συγχαρητήρια για την εισαγωγή σας στα ΑΕΙ
Αγαπητά παιδιά της Πόλης μας (ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) , Αγαπητοί/ες Συμφοιτητές/τριες
Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου Συγχαρητήρια για την εισαγωγή σας στα Πανεπιστήμια της Χώρας .
Επίσης θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές ευχές μου και στους Γονείς σας για την συμπαράσταση στον Αγώνα σας όλα αυτά τα χρόνια προετοιμασίας που στέφθηκε σήμερα με επιτυχία .
Οι κόποι σας σήμερα ανταμείβονται με την εισαγωγή σας στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα .
Ραντεβού στα Αμφιθέατρα τον Οκτώβριο .
Όσο για τα παιδιά της Πόλης μας που δεν τα κατάφεραν θα ήθελα να τους πω ότι τίποτα δεν τέλειωσε .
Με μια καλή προετοιμασία στο επόμενο έτος είμαι σίγουρος ότι θα είναι Προπτυχιακοί Φοιτητές .
Καλή Προετοιμασία !
Θα ήθελα τέλος , να επισημάνω ότι πραγματικά αισθάνομαι την ευτυχία αυτών των Παιδιών σήμερα , αφού και εγώ πριν μερικά χρόνια ήμουν σε αντίστοιχη θέση εκπληρώνοντας ένα «Όνειρο Ζωής» με την εισαγωγή μου στο ΠΑΝΤΕΙΟ Πανεπιστήμιο, Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών .
Φώτης Αλεξόπουλος
Οικονομολόγος – Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Παιδικών Σταθμών Δήμου Αγίας Παρασκευής

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου