Ενστάσεις Φ. Αλεξόπουλου για την λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής

 Κύριε πρόεδρε του Δημοτικού συμβουλίου Αγίας Παρασκευής θεωρώ ανεπίτρεπτο κατά την συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου να κλείνετε τα μικρόφωνα ώστε να μην κρατούνται πρακτικά.



Είναι ενοχλητικό και συνάμα αντιδεοντολογικο έστω για όλους εμάς , τους ελάχιστους συμπολίτες ,που επιλέγουμε να παρακολουθούμε διαδικτυακά το Δημοτικό συμβούλιο να γινόμαστε μάρτυρες σε τέτοιες συνθήκες όπως το κλείσιμο του μικροφώνου ώστε να διευθετήσετε την εκκρεμότητα που είχατε με τον κ.Σταθόπουλο από προηγούμενο Δημοτικό συμβούλιο π.χ.
Αλήθεια απορώ με την.λειτουργια του Δ.Σ και με τις (δόσεις των εκκρεμοτήτων) καί εντύπωση μου προκαλεί το γεγονός πως δέχονται τέτοιες συνθήκες συνεδρίασης τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ και δεν αντιδρούν .
Άλλωστε εσείς και ο Νυν Δήμαρχος είχατε ως σημαία την πλήρη διαφάνεια σε όλα και δυστυχώς οφείλω να ομολογήσω ότι πρακτικές όπως το κλείσιμο των μικροφώνων και η μη εγγραφή διαλόγων στα πρακτικά αποκλίνει κατά πολύ από τις απόψεις σας για πλήρη διαφάνεια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φώτης Αλεξόπουλος : «Rotation ή Προσωπική Παρέμβαση; Οι αλλαγές του Δημάρχου Αγίας Παρασκευής στις Οικονομικές Υπηρεσίες»

Μέγας Πανηγυρικός ῾Εσπερινός Αγίων Ανάργυρων ΠΕΥΚΑΚΙΑ

Φώτης Αλεξόπουλος : Επιστολή για δανειολήπτες & οφειλέτες του Δήμου Αγίας Παρασκευής