ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ AΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ
Λειτουργούν από σήμερα οι 2 Ανελκυστήρες ΑμεΑ στην πεζογέϕυρα επί της Λ. Μεσογείων στο Σταυρό Αττικής (Γελαδάκη), καθώς, αϕού ξεπεράστηκαν όλα τα γραϕειοκρατικά εμπόδια και υπογράϕηκε το απαραίτητο συμβόλαιο μεταξύ Δήμου και ΔΕΗ, επιτεύχθηκε η ηλεκτροδότηση της. Έτσι η πεζογέϕυρα, που κατασκευάστηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Δικτύων, λειτουργεί πλέον πλήρως, καθιστώντας ακόμα ευκολότερη και ασϕαλέστερη τη διάσχιση της Λ. Μεσογείων για όλους.

...μόνο πού ξεχάσατε νά αναφέρετε και μέ ποία διοίκηση τού Δήμου μας κατασκευάστηκε αυτή η γέφυρα .... λίγη ευθύτητα επιβάλλεται....
ΑπάντησηΔιαγραφή