ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ AΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

ΠΛΗΡΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ






Λειτουργούν από σήμερα οι 2 Ανελκυστήρες ΑμεΑ στην πεζογέϕυρα επί της Λ. Μεσογείων στο Σταυρό Αττικής (Γελαδάκη), καθώς, αϕού ξεπεράστηκαν όλα τα γραϕειοκρατικά εμπόδια και υπογράϕηκε το απαραίτητο συμβόλαιο μεταξύ Δήμου και ΔΕΗ, επιτεύχθηκε η ηλεκτροδότηση της. Έτσι η πεζογέϕυρα, που κατασκευάστηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Δικτύων, λειτουργεί πλέον πλήρως, καθιστώντας ακόμα ευκολότερη και ασϕαλέστερη τη διάσχιση της Λ. Μεσογείων για όλους.

Σχόλια

  1. ...μόνο πού ξεχάσατε νά αναφέρετε και μέ ποία διοίκηση τού Δήμου μας κατασκευάστηκε αυτή η γέφυρα .... λίγη ευθύτητα επιβάλλεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φώτης Αλεξόπουλος : «Rotation ή Προσωπική Παρέμβαση; Οι αλλαγές του Δημάρχου Αγίας Παρασκευής στις Οικονομικές Υπηρεσίες»

Μέγας Πανηγυρικός ῾Εσπερινός Αγίων Ανάργυρων ΠΕΥΚΑΚΙΑ

Φώτης Αλεξόπουλος : Επιστολή για δανειολήπτες & οφειλέτες του Δήμου Αγίας Παρασκευής